“Så vi be´r bare guderne om godt vejr” til årets sommerfest, hvor vi i år får besøg af bandet “Dem du elsker”, som er lige som navnet antyder – alle de sange du elsker fra de sidste mange årtier. Bandet leverer en alsidig sætliste spækket med hits og landeplager fra 80’erne og frem.
Vi ser frem til en festlig aften. Ses vi?
Sommerhilsner fra Eventudvalget

